Sabtu, 28 November 2015

Jual Jelly Gamat Gold G

Jelly gamat gold g juga mengandungi saponin dan fitokimia lain, sebatian antioksidan yang terdapat dalam tumbuhan yang membantu mencegah dan merawat penyakit pada manusia. Timun laut didapati untuk meningkatkan keseimbangan badan prostaglandin, asid lemak seperti hormon yang mengawal proses keradangan. Oleh kerana terdapat ramai orang yang tidak boleh mendapatkan Gamat dalam bentuk masih segar, mereka mengambil Ekstrak Gamat dan diproses dalam bentuk Jelly sebagai alternatif. Tiada laporan kesan sampingan kerana mengambil Jelly Gamat, sebagai tambahan kepada orang yang alah kepada haiwan marin.

Maka Apa yang membuat "perbezaan" antara Gamat Jelly yang dinyatakan di atas dengan Jelly Gamat Gold G?

Jual Jelly Gamat Jelly Gamat Gold G diperbuat daripada spesies terbaik Gamat di dunia. Spesies Golden Stichopus variegatus adalah, spesies yang terbaik dan satu-satunya spesies yang mengandungi Gamapeptida (tidak ada dalam spesies gamat yang lain). Gamapeptida berguna untuk "Mencegah keradangan, mengurangkan rasa sakit, mempercepatkan penyembuhan luka 3x, mengaktifkan pertumbuhan dan mengaktifkan sel-sel dalam badan, menjadikan kulit lebih muda dan meningkatkan kecantikan, menstabilkan emosi, mengekalkan peredaran darah".

Jelly Gamat Gold G atau GNE Gold-G Gamat Jelly adalah satu-satunya produk jeli gamat yang disenaraikan di Singapura, sebagai salah satu pengukur Makanan Kesihatan Asia, tidak termasuk Jepun dan China. Jelly Gamat Gold-G telah disahkan "Halal" dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) tanpa pendaftaran Jakim / (22:00) / 492/2/1 dan didaftarkan BPOM RI TI 11464572 sebagai produk kesihatan yang sah dan selamat untuk dimakan.

visit http://sutoro.web.id/spare-part-mobil/2255

Tidak ada komentar:

Posting Komentar